AVISO LEGAL

En cumplimiento con lo establecido en la Ley 34/2002 de 11 de julio , servicios de

la sociedad de informacion y decomercio electrocnico, a continuacion ses indican los datos de informacion general de esta WEB.

TITULAR : LUB XIMNASIO FIBRA

CIF . G15579782

DOMICILIO SOCIAL. PINTOR LUIS MOSQUERA Nº 6 15008 LA CORUÑA

WEB, WWW.CLUXIMNASIOFIBRA.ES

EMAIL: GIMNASIOFIBRA79@GMAIL.COM

PRODUCTOS Y SERVICIOS: Ls caracteristicas, precios y el resto deposibles condiciones contractuales figuran en los apartados

correspondientes del sitio web donde se muestran dichos productos y/o servicios.

En cumprimento do disposto na Lei 34/2002, do 11 de xullo, de servizos de  a sociedade da información e o comercio electrónico, a continuación indicas os datos de información xeral desta WEB.  TITULAR: LUB XIMNASIO FIBRE  CIF. G15579782  DOMICILIO SOCIAL. PINTOR LUIS MOSQUERA No 6 15008 LA CORUÑA  WEB, WWW.CLUXIMNASIOFIBRA.ES  CORREO ELECTRÓNICO: GIMNASIOFIBRA79@GMAIL.COM  PRODUTOS E SERVIZOS: As características, prezos e o resto de condicións contractuais pódense consultar nos apartados correspondentes  da páxina web onde se expoñen os devanditos produtos e/ou servizos.

XIMNASIO FIBRA | gimnasiofibra@mundo-r.com

to Top of Page