Ximnasio Fibra

Web oficial de Club Ximnasio Fibra

SUPERCOPA DE ESPAÑA CADETE VIGO 011-12/10/2024

Gran desempeño del equipo en la Supercopa de España cadete de Vigo! Felicidades a Matías Louro por su plata, es todo un logro llegar a la final y caer solo por la mínima. Y un gran reconocimiento a Aitana Morales y Nico Freire por obtener el bronce, ¡con combates muy intensos! También un gran mérito para Pancho Lago e Iván Muñiz, quienes tras cinco combates consiguieron la 7ª plaza. Estos resultados demuestran mucho esfuerzo y dedicación. ¡A seguir sumando éxi
Gran actuación do equipo na Supercopa de España Cadete de Vigo! Parabéns a Matías Louro pola súa prata, é todo un logro chegar á final e estar preto de chegar á mínima. E un gran abrazo para Aitana Morales e Nico Freire por conseguir o bronce, con loitas moi intensas! Gran mérito tamén para Pancho Lago e Iván Muñiz, que tras cinco combates conseguiron o 7o posto. Estes resultados amosan moito esforzo e dedicación.
Gran actuación do equipo na Supercopa de España Cadete de Vigo! Parabéns a Matías Louro pola súa prata, é todo un logro chegar á final e perder por pouco. E un gran abrazo para Aitana Morales e Nico Freire por conseguir o bronce, con loitas moi intensas! Tamén un gran mérito para Pancho Lago e Iván Muñiz, que tras cinco combates lograron o 7o posto. Estes resultados amosan moito esforzo e dedicación. Sigamos sumando éxitos Gran actuación do equipo na Supercopa de España Cadete de Vigo! Parabéns a Matías Louro pola súa prata, é todo un logro rematar ao final e estar preparado para rematar como mínimo. E unha forte aperta a Aitana Morales e Nico Freire por conseguir o bronce, con loitas moi intensas! Gran mérito tamén teñen Pancho Lago e Iván Muñiz, que tras cinco combates lograron o 7o posto. Estes resultados amosan un gran esforzo e dedicación.