Ximnasio Fibra

Web oficial de Club Ximnasio Fibra

CAMPIONATO DE ESPAÑA JUNIOR 09/03/2024

sabor agridulce no campionato de españa junior celebrado esta fin de seman en Madrid, onde acuidamos con 4 deportistas que tiñan moitas opcions a medalla de ouro, pero a veces as

cousas non saen como un quere.

Jorge Alvarez  e Paula Cima acadan a medalla de bronce  , Jorge acusou a nerviosismo e cae nun combate que a priori non deberia de ter problema ningun para superalo pero un exceso  de precipitacion levouno a comerter un erro e caeu derrotado no segundo combate, a partir de ahi repescou ata conseguila medalla de bronce.

Paula cae en primeira ronda tras un combate dificil e no cal os arbitros non estiveron moi afortunados, repesca e gaña os tres seguintes combates.

Fran Laccone foi o peor parada xa que na disputa pola medalla de bronce cae lesionado ante Maxi compañeoiro de club e agora mesmo enrolado no Cear de Valencia.

e por ultimo Anderson que cae en primeira ronda  tras sete minutos nun combate moi duro que se puido decantar a noso favor  e na respeca volve a caer a falta de 15 segundo , sen duda a anderson faltoulle esa chispa para facabar de definir.

en definitiva 2 bronces , un quinto posto e a volta de Max  a os podiuns nacionais